این سوال یک پاسخ ساده دارد : سئو یعنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو ؛ اما ما یک پاسخ دیگر نیز برای اینکه بدانید سئو چیست داریم!

سئو از نظر ما یعنی بهینه سازی سایت ابتدا برای کاربران و سپس برای موتور های جستجو؛ حتما می پرسید چرا کاربران ، خوب کاملا واضح است که گوگل هدف نهایی خودش را رضایت کاربران از نتایج جستجو قرار داده ، به این صورت که در نتایج جستجوی خود وب سایت هایی را لیست می کند که از کیفیت محتوایی بالایی برخوردارند و به کاربران خود اهمیت می دهند.

درست است که بهبود عملکرد سایت و رعایت استاندارد های موتورهای جستجو مخصوصا گوگل ، باعث بهبود رتبه سایت می شود اما همچنان نباید از مبحث مهم تجربه کاربری مناسب و رضایت کاربران غافل شد.

سئو سایت چیست؟

سئو سایت یعنی رعایت استاندارد های کیفی یک سایت جهت بهبود رتبه در موتورهای جستجو

سئو همواره با فاکتورهای بسیاری که از آن معمولا با نام الگوریتم های گوگل یاد می شود پیروی می کند ، اما از آنجا که این الگوریتم ها جزئی از اطلاعات محرمانه گوگل هستند درک آنها برای همه مقدور نیست.

همیشه کاربران میپرسند سئو چیست؟ به عبارتی سئو سایت یعنی تلاش برای برتر شدن یک سایت از نظر محتوایی و ساختار سایت نسبت به سایر وب سایت ها که منجر به بالا رفتن رتبه خواهد شد.

چرا سئو سایت مهم است؟

روزانه تعداد خیلی زیادی جستجو در موتور های جستجو انجام می شود ، این حجم ترافیک به حدی زیاد است که می تواند تمام سایت های موجود را تغذیه کند، اما چیزی که خیلی مهم تر است تعدادی ترافیک خاص است که منجر به فروش می شود و البته فقط با سئو سایت می توان به آن دست یافت.

موتور جستجو چگونه کار می کند؟

در موتور جستجو یک کار خیلی واضح است : کمک به کاربر برای رسیدن به نتیجه درست! ، پس سعی کنید نتیجه درست باشید.

در بین همه موتورهای جستجو تنها یک موتور جستجو سهم بالایی از ترافیک را دارد و تقریبا ما هم تمرکز خود را تنها بر روی این موتور جستجو گذاشته ایم ، "گوگل" برای همه شناخته شده است.

سئو چگونه کار می کند؟

گوگل برای شناسایی بهترین سایت ها و نمایش بهترین نتیجه به کاربران از الگوریتم های بخصوصی استفاده می کند، این الگوریتم ها دائما در حال بروز رسانی هستند و جنجالی ترین مسئله سئو به شمار می رود.

سئو در واقع بهینه سازی سایت برای موتور جستجو است تا بتواند از بهترین روش ها و ترفند ها نتیجه بالایی در موتور جستجو به دست بیاورد.

الگوریتم های گوگل چگونه کار می کنند؟

الگوریتم گوگل بسیار پیچیده هستند و از همه عجیب تر اینکه گوگل به بالاترین مدیر اجرایی خود دسترسی شناخت و نحوه عملکرد الگوریتم ها را نمی دهد.

آن چیزی که مشخص است گوگل به دنبال صفحاتی است که حاوی اطلاعات مرتبط و باکیفیت و مربوط به جستجوی کاربر است.

گوگل ارتباط را با "خزیدن" (یا خواندن) محتوای وب سایت و ارزیابی (الگوریتمی) می کند که آیا این محتوا مربوط به آنچه کاربر به دنبال آن است یا خیر.

عوامل رتبه بندی در جستجوی گوگل

برخی موارد در رتبه بندی بر خلاف همه عوامل در گوگل مثل الگوریتم ها لو رفته اند و می توانید با آن ها سایت خود را بهینه سازی کنید و ترافیک هدفمند و ارزشمندی به دست بیاورید.

بیاید به تکنیک ها و استراتژی های واقعی سئو بپردازیم و به شما در گرفتن ترافیک بیشتر از موتورهای جستجو کمک کنیم.

رضایت کاربران و تاثیر آن در سئو چیست؟

آن طور که مشخص است در آپدیت های جدید گوگل و بروز رسانی الگورتم Rank Barin گوگل تلاش می کند رفتار کاربران را در جستجو تحلیل و مطابق با خواسته کاربران نتایج را تنظیم و لیست کند ، به طور مثال ممکن است یک سایت از رتبه پایین تری در جستجو برخوردار باشد اما در نتایج کاربران توجه بیشتری به آن می کنند ، خوب این اتفاق معمولا باعث می شود وب سایت مربوط رتبه بهتری را تجربه کند.

خوب حالا که متوجه شدید رفتار کاربران چگونه توسط گوگل آنالیز می شود و چقدر تاثیر دارد پس اشتباه کردید چون این تنها پیگیری گوگل از رفتار کاربر نیست زیرا گوگل در بین جستجوی اول کاربر تا زمانی که کاربر پس از وارد شدن به یک سایت و بازگشت کاربر برای جستجوی مجدد همان عبارت قبلی به گوگل باز می گردد تصمیم بیرحمانه ای می گیرد به این پیگیری گوگل Dwell Time می گویند.

خوب اگر متوجه شدید سئوسایت چیست و چطور می تواند یک سایت را زیر و رو کند پس حتما با قدرت آن آشنا می شوید.

سئو در مقایسه با تبلیغات اینترنتی

وقتی صحبت از اعتبار می شود و وقتی پشتوانه اعتباری یک سایت ، یک موتور جستجوی قدرتمند و خوشنام به نام گوگل باشد پس می توان حدس زد چرا مردم به سایت هایی که بصورت طبیعی در نتایج جستجو ظاهر می شوند اعتماد بیشتری می کنند تا سایت هایی که با تبلیغات متفرقه یا حتی تبلیغات در گوگل نمایش داده می شوند.

تحقیق کلمات کلیدی برای هدفمند کردن بهترین روشها

اولین قدم در بهینه سازی موتورهای جستجو واقعاً تعیین این موضوع است؛ این بدان معنی است که عباراتی ( "کلمات کلیدی" ) را که افراد در جستجوی آنها هستند شناسایی کنید تا در موتور های جستجو رتبه بندی شوید و اولین معیار برای انتخاب کلیدواژه مناسب حجم جستجوی کلمات کلیدی است ، اما متأسفانه دانستن آن کار ساده ای نیست.

در طور مدت وجود گوگل ، نحوه جستجو ، رفتار مردم و کلماتی که مردم جستجو می کنند تغییرات بسیاری رخ داده است ، جالب است بدانید در نهایت تعداد زیادی از مردم معمولا جستجویی مشابه با کلمات مشابه را انجام می دهند ، در این بین صاحبان وب سایت ها در هر نوع سایتی متوجه شدند برخی عبارات کلیدی جستجوی بیشتر و حتی بازده بیشتری را دارند ، پس به نتیجه می رسیم کار کردن بر روی عبارت مثلا سئو ، ترافیک بیشتری نسبت به بهینه سازی سایت در بر خواهد داشت.

از آنجا که گوگل علاقه مند است نتایج با کیفیت و درست را به کاربران خود به نمایش بگذارد پس از سایت هایی که سعی می کنند ضمن بالا بردن کیفیت سایت ، محتوا مناسبی را ارائه می دهند استقبال می کند و مطمعنا نسبت به سایت هایی که سئو مناسبی دارند احترام قائل می شود و بلعکس سایت هایی که سئو مناسبی ندارند و در کل با جستجوی کاربران مطابقت کمی دارند دوری می کند.

گوگل برای این که بداند کدام سایت بهتر ، بروز تر و تلاش بیشتری می کند از ربات های خود کمک می گیرد ، خزنده های گوگل روزانه میلیون ها بار به وب سایت ها سر می زنند و تغییرات جدید سایت ها را ثبت می کنند ، پس اگر تلاش روزانه در یک سایت داشته باشید و با اصول سئو یک سایت را پیش ببرید قطعا رتبه بهتری را به دست خواهید آورد.

سئو کلاه سفید چست؟

شاید این عنوان را شنیده باشید ، در هر حال ما از روش سئو کلاه سفید برای سئو سایت ها استفاده می کنیم.

تجربه به ما نشان داده استفاده از سئو کلاه سفید به شدت سخت و پر چالش است ، اما ما در آپسئو از سئو کلاه سفید استقبال می کنیم.

اصطلاح کلاه سفید به مجموعه تکنیک های اصولی و استاندارد گفته می شود که هدف خود را رضایت کاربران قرار داده و از روش های به اصطلاح کلاه سیاه استفاده نمی کند.

گوگل برای مبارزه با سایت هایی که از روش های فریبنده کلاه سیاه استفاده می کنند ، الگوریتم های ویژه ای دارد که به شدت بازدارنده هستند.

مدت زمان انجام سئو

سئو سایت فرایندی زمان بر ، سخت و پیچیده است ، در صورتی که بخواهید به درستی و اصولی یک سایت را سئو کنید باید تسلط زیادی به مسائل روز سئو داشته باشید و از مباحث از دور خارج شده چشم پوشی کنید.

روشهای سئو چیست؟

در هر حال سئو 3 مولفه اصلی دارد که باید آن ها را رعایت کنید این عوامل کلی شامل :

سئو تکنیکال

ساختار سایت و در واقع کدنویسی استاندارد سایت ، طراحی سایت مناسب ، استفاده از علامت گذاری های اسکیما ، افزایش سرعت سایت ، طراحی نسخه مناسب تلفن های هوشمند ( ریسپانسیو ) برخی نکات مهم در سئو تکنیکال هستند که باید در جریان سئو سازی سایت رعایت شوند.

در حالی که اصول سئو مانند روشهای ایجاد بک لینک برای رتبه بندی در موتورهای جستجو در سالهای اخیر تغییر یافته است و بازاریابی محتوا به طور عجیبی اهمیت پیدا کرده، آنچه بسیاری از مردم به عنوان "سئو سنتی" فکر می کنند هنوز هم در تولید ترافیک فوق العاده ارزشمند است.

سئو فنی برای سایتهای بزرگتر و پیچیده تر ، واقعاً شرایط خاص خود را دارد ، اما اشتباهات و مسائلی رایج وجود دارد که اکثر سایتها با آن روبرو هستند که حتی مشاغل متوسط ​​حتی کوچکتر نیز می توانند آن را انجام دهند.

تولید محتوا

تولید محتوا در پروزه سئو سایت ارجعیت بالایی دارد ، در این مسیر شناسایی کلمات کلیدی مناسب ، شناخت رقبا ، نحوه نوشتن و رعایت کیفیت محتوا و همچنین لینک سازی داخلی از اصلی ترین موارد یک سئو خوب می باشد.

محتوای صفحه بسیار مهم است، مخصوصا نوشتن محتوای کامل و منحصر به فرد؛ از نظر تعداد کلمات هیچ شماره جادویی وجود ندارد و اگر تعداد زیادی از محتوا را یا تعداد انگشت شماری تا چند صد کلمه در سایت خود قرار دهید ، از نعمت های خوب گوگل خارج نخواهید شد.

به روز رسانی های اخیر پاندا به طور خاص به محتوای طولانی و منحصر به فرد علاقه مند است.

صفحات زیاد با محتوای کم را کاهش دهید

اگر تعداد زیادی صفحه با متن بسیار کوتاه (50-200 کلمه محتوا) یا تعداد زیادی مطلب کپی شده در جایی دارید که چیزی جز برچسب عنوان صفحه تغییر نمی کند و یک متن یکسان را نشان می دهند ، می تواند شما را دچار مشکل کند.

به سایت خود نگاه کنید: آیا درصد زیادی از صفحات شما کوتاه و مختصر هستند ، تکراری و کم ارزش هستند؟ در این صورت ، سعی کنید راهی برای بهبود صفحات پیدا کنید ، یا آمار ترافیکی هر صفحه را بررسی کنید تا ببینید میزان ترافیک آنها چقدر است، اگر جزئی بود به سادگی آنها را حذف کنید.

کاری کنید کاربران بیشتر در سایت شما بمانند ، این مسئله واقعا معجزه می کند ، تجربه کاربر تاثیر زیادی در رتبه بندی سایت ها دارد ، اطمینان حاصل کنید که صفحات به سرعت بارگیری می شوند و عناصری مانند تبلیغات بیش از حد و تهاجمی در بالای محتوا وجود ندارند.

بک لینک و لینک سازی

اگر سئو تکنیکال و تولید محتوا را به درستی انجام داده باشید اما سایت فوق از بک لینک های با کیفیت و صحیح برخوردار نباشد ، کار شما سخت خواهد شد و امکان شکست شما بسیار بالا می رود ، اما برای رقابت و کسب لینک اول و صفحه اول گوگل نیازمند لینک سازی قوی می باشد ؛ برای لینک سازی و بک لینک گرفتن بهتر است از شبکه های اجتماعی ، فروم های تخصصی مرتبط و دیگر روش های اصولی استفاده کنید.

از آنجا که الگوریتم گوگل هنوز هم تا حد زیادی بر اساس بک لینک کار می کند، داشتن تعدادی از لینک های باکیفیت به سایت شما در ترافیک جستجو بسیار چشمگیر است.

چندین راه برای به دست آوردن بک لینک وجود دارد ، اما هرچه گوگل و سایر موتورهای جستجو پیچیده تر می شوند ، لینک ها ریسک پذیرتر می شوند (حتی اگر هنوز هم در کوتاه مدت کار کنند).

اگر تازه وارد سئو شده اید و به دنبال استفاده از بک لینک هستید ، این ترفند به شدت خطرناک است، باید یک رویکرد پایدارتر برای توسعه بک لینک های سایت داشته باشید ، چیزی مانند تولید محتوای مفید.

آموزش سئو چیست؟

بسیاری از افراد علاقه مند هستند سئو را یاد بگیرند تا بتوانند خودشان سئو سایت انجام دهند ، اما مشکل اینجاست که روش ها و به طور کلی فراگیری سئو به شدت سخت ، زمان بر و پیچیده است ، حتی در بسیاری از مواقع اطلاعات کافی و درست در اختیار شما قرار نمی گیرد ، بهتر است یا آموزش سئو را بصورت تخصصی و حرفه ای نزد سئو کاران با تجربه بیاموزید یا سئو سایت خود را به یک سئو کار حرفه ای بسپارید.

در هر حال برای فراگیری سئو رجوع به مقالات خارجی تاکید می شود و همچنین مطالعه و مقایسه روش های مختلف را پیشنهاد می دهیم ، همچنین مشاهده ویدئو های مرتبط با سئو و یا حتی شروع یک پروژه واقعی جهت روبرو شدن با پروسه سئو می تواند کمک شایانی به شما در مراحل آموزش سئو بکند.

ترافیک هدفمند سئو سایت

همانطور که می دانید اکثر ترافیک سایت ها از طریق موتور های جستجو مثل گوگل ، بینگ و یاهو فراهم می شود ، اگرچه رسانه های اجتماعی و سایر انواع ترافیک می توانند ترافیک کاربران را به وب سایت ها بیاورند ، اما موتورهای جستجو روش اصلی برای هدایت اکثر کاربران اینترنت به وب سایت ها به شمار می روند.

در هر حال ترافیک وارد شده از موتورهای جستجو هدفمند است و کاربران دقیقا همان چیزی را که سایت مورد نظر ارائه می دهد را دنبال می کنند ، پس موتورهای جستجو جاده هایی هستند که این اتفاق در آن ها می افتد ، حال اگر موتورهای جستجو سایت شما را پیدا نکنند یا محتوای شما را به پایگاه داده خود اضافه نکنند، شما فرصت های باور نکردنی برای هدایت ترافیک به سایت خود را از دست داده اید.

ترافیک هدفمند به یک وب سایت می تواند تبلیغات، درآمد و موفقیت را به سایت ها سرازیر کند ، سرمایه گذاری در سئو سایت می تواند در مقایسه با سایر انواع بازاریابی ، میزان بازدهی استثنایی داشته باشد.

موتورهای جستجو هوشمندند ، اما هنوز به کمک وبمستران نیاز دارند.

موتورهای جستجو مانند گوگل همواره تلاش می کنند تا تکنولوژی و الگوریتم های خود را برای ردیابی وب سایت ها دقیق تر کنند و نتایج بهتری را برای کاربران به ارمغان بیاورند. با این حال، محدودیت هایی برای موتورهای جستجو وجود دارد ، با سئو سایت می توان محدودیت ها را کنار زد و نتیجه بهتری برای کاربران و همچنین موتورهای جستجو فراهم کرد.

بالا آوردن سایت در گوگل

در حالی که سئو مناسب می تواند هزاران نفر را به بازدید کنندگان سایت ها اضافه کند ، اما حتی یک حرکت اشتباه می تواند سایت شما را در نتایج جستجو پنهان و یا دفن کند ، با انتخاب یک شرکت سئو معتبر و دریافت خدمات سئو حرفه ای اطمینان حاصل کنید رتبه بندی سایتتان به درستی انجام می شود.

برای به دست آوردن رتبه بالا در موتورهای جستجو علاوه بر تولید محتوای دست اول باید از سئو سایت استفاده کنید تا محتوا بتواند قدرتمند و در جای مناسب قرار گیرد ، از آنجا که رقابت در موتورهای جستجو در حال افزایش است بدون استفاده از خدمات سئو به دست آوردن رتبه بالا امکان پذیر نیست.

خدمات بهینه ساز سایت

خدمات سئو و بهینه ساز سایت شامل ارتقاء کیفیت سایت به صورت متمرکز است تا دید دقیقتری برای محصولات یا خدماتی که ارائه می دهید برای موتورهای جستجو و مردم فراهم یابد ، به نحوی که ضمن بالا رفتن رضایت کاربران در استفاده از سایت در اصطلاح تجربه خوب کاربر از سایت ، موتورهای جستجو نیز بتوانند به راحتی اطلاعات را طبقه بندی و دسترسی سریعی داشته باشند.

تبدیل کلیک به مشتری

از آنجا که ما تنها از روش های اصولی و سئو کلاه سفید در سئو سایت استفاده می کنیم ، پس تولید محتوای باکیفیت و دست اول تخصص ما است ، ما محتوایی تولید می کنیم که با همه فرق دارد.

هدف ما برنامه ریزی برای تبدیل کلیک به مشتری است ؛ روش هایی که واقعا کار می کنند.

عیب یابی و بررسی سئو سایت

یکی از خدمات مهم آپسئو ، عیب یابی و بررسی سئو سایت هایی می باشد که دچار تغییر جایگاه در نتایج و افت جایگاه در گوگل شده اند ، این اتفاق ناگوار ممکن است کسب و کار شما را تحت تاثیر قرار دهد ، ما تجربه بسیار زیادی در نجات سایت هایی داریم که رتبه بندی آن ها دچار مشکل شده است.

ما دائما به تغییرات و بروز رسانی الگوریتم های گوگل واکنش نشان داده و تلاش می کنیم قافل گیر نشویم ، به همین دلیل پس از یک بروز رسانی در گوگل ما سریعا همگام با تغییرات جدید می توانیم جایگاه سایت ها را در نتایج جستجو تضمین کنیم.

بهینه سازی سایت

ما دقیقا می دانیم در سئو سایت چه چیزی کار می کند و چه چیزی کار نمی کند ، پس با اطمینان کار می کنیم تا مشتریان ما برای کسب و کار خود از برنامه ریزی ما استفاده کنند.

بهینه سازی سایت با استانداردهایی همراه است که ما همه آن ها را درک می کنیم و با رعایت و استفاده بجا از همه موارد بصورت کامل ، منجر به ارتقا رتبه سایت ها در نتایج جستجو می شویم.

لینک اول و صفحه اول گوگل

هدف ما در آپسئو ماندن مشتریان در لینک اول و صفحه اول گوگل برای همیشه است ، اگر فکر می کنید شما با دیگران متفاوت هستید پس اجازه دهید آپسئو شرایط بودن شما در صفحه اول گوگل را با سئو برای همیشه فراهم کند.

متخصص سئو سایت

"90 درصد مصرف کنندگان از موتورهای جستجو برای تصمیم گیری جهت خرید خود استفاده می کنند" ؛ در واقع سئو سایت یک فرصت طلایی برای عقب نماندن از رقبا است ، فکر کنید که تنها خود شما چند بار از موتورهای جستجو مانند گوگل برای پیدا کردن یک محصول یا خدمات مورد علاقه استفاده کرده اید.

متخصص سئو سایت می تواند به طور مداوم سایت ها را از طریق تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی، تجزیه و تحلیل رقبا و همچنین اجرای تکنیک های سئو داخلی و خارج از صفحه با حداقل هزینه رتبه بندی کند.

با آپسئو جایگاه شماره 1 موتورهای جستجو از آن شماست.

چرا سئو سایت ضروری است؟

سئو به تازگی نقش مهمتری در ایجاد شهرت برای هر نوع کسب و کار به عهده دارد ، صرف نظر از نوع سایت ، لازم است سایت را با توجه به استانداردهای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید.

در گذشته مردم جهت انتخاب خدمات به دیگر رسانه های اطلاع رسانی وابسته بودند ، اما اکنون کاملا متفاوت است ، هر زمان که افراد نام تجاری شما را می شنوند، اولین کاری که انجام می دهند، در گوگل جستجو می کنند.

اگر نام برند شما و خدمات شما در صفحه اول گوگل و لینک اول نباشد ، هرگز موفق نمی شوید.

تمرکز ما دستیابی به نتایج مثبت در سئو سایت و موفقیت طولانی مدت برای مشتریان و اجرای استراتژی های موثر سئو سایت به طور کارآمد است.

قیمت سئو سایت

هزینه سئو سایت بابت چه چیزی پرداخت می شود ، استعلام قیمت سئو

رسیدن به صفحه اول گوگل

قیمت سئو سایت بر اساس بهینه سازی و بروز رسانی سایت ها برای افزایش توان رقابتی در جهت ارتقا رتبه در گوگل محاسبه می شود.

بروز رسانی مداوم

یک سایت زنده به این معنی است که دائما بروز می شود ، این بروز رسانی تنها مربوط به تولید محتوا نیست ، هزینه و قیمت سئو سایت وابسته به نوع بروز رسانی مقدار تولید محتوا ، نیازمندی های کد نویسی متفاوت است.

افزایش رتبه و فروش بیشتر

قیمت سئو سایت در مقابل کاری که انجام می شود به شدت ارزشمند و عادلانه است ، سئو سایت قدرت فروش را افزایش می دهد ، باعث شهرت برند می شود و دنیایی متفاوت را برای صاحب برند رقم می زند.

برآورد قیمت سئو سایت

سئو در منطقه خاص
لینک سازی قوی
سئو هدفمند
بهینه سازی ساختار سایت
استفاده از روش سئو کلاه سفید
بازاریابی بدون پرداخت هزینه

اطلاعات بیشتر درباره بهینه سازی سایت

بهینه سازی در صفحه

وقتی لیست کلمات کلیدی خود را پیدا کردید ، مرحله بعدی در واقع اجرای کلمات کلیدی هدفمند به محتوای سایت شماست.

این قسمت را واقعا جدی بگیرید : هر صفحه در سایت شما باید یک اصطلاح اصلی را هدف قرار دهد و یک "منبع جامع" از اصطلاحات مرتبط باشد.

برچسب عنوان

اولین تلاش شما برای نشان دادن ارتباط صفحه عنوان صفحه می باشد که باید آن را بهترین انتخاب کنید و کلیدواژه ای قرار دهید که می خواهید با آن در صدر نتایج دیده شوید

برچسب عنوانی که در صفحه مشاهده می کنید ، معمولاً یک عنصر HTML H1 است.

برچسب عنوان همان چیزی است که شما می توانید در بالای مرورگر خود مشاهده کنید.

طول برچسب عنوان که گوگل نشان خواهد داد متفاوت خواهد بود (این کار بر اساس پیکسل ها است ، نه تعداد کاراکترها) اما به طور کلی 55-60 کاراکتر یک قاعده خوب است.

توضیحات متا

در حالی که برچسب عنوان تیتر صفحه می باشد، توضیحات متا ( یکی دیگر از عناصر HTML است اما در صفحه سایت مشاهده نمی شود) در واقع نسخه تبلیغی اضافی سایت شما در گوگل است.

اگر توضیحی قانع کننده از صفحه خود دارید که باعث می شود افراد تمایل بیشتری برای کلیک به دست بیاورند ، می تواند از آن استفاده کنید تا میزان ترافیک را بسیار افزایش دهید.

ویژگی Alt

نحوه قرار دادن نام تصاویر می تواند نه تنها در نحوه درک موتورهای جستجو از صفحه ، بلکه بر میزان ترافیک جستجو از جستجوی تصویر سایت تأثیر بگذارد.

ویژگی alt یک عنصر HTML است که به شما امکان می دهد اگر کاربر نتواند آن را مشاهده کنند ، اطلاعات جایگزین برای یک تصویر داشته باشید.

این کار برای این است که اگر تصاویر به مرور زمان خراب شوند یا کاربران برای اتصال به سایت مشکل داشتند از این متن جایگزین بدانند که چه چیزی آنجا بوده.

بنابراین داشتن توضیحی مفید از تصویر می تواند قابل استفاده و مفید باشد.

این کار همچنین فرصتی برای کمک به موتورهای جستجو جهت درک صفحه می باشد.

ساختار URL

ساختار URL سایت می تواند از نظر دیدگاه ردیابی مهم باشد، می توانید با استفاده از ساختار URL منطقی و تفکیک پذیر داده ها را در گزارش ها آسانتر کنید.

URL های خود را تغییر ندهید. حتی اگر URL های شما "زیبا" نیستند ، اگر لازم است ساختار URL خود را تغییر دهید ، حتما از ریدایرکت 301 دائمی تغییر مسیر استفاده کنید.

نشانه گذاری و اسکیما

نشانه گذاری یا اسکیما باعث این نمی شود که سایت شما در نتایج جستجو بالاتر باشد (در حال حاضر یک عامل رتبه بندی نیست) در واقع بیشتر برای بهبود CTR به کار می آید.

برای اطلاعات بیشتر به سایت schema.org مراجعه نماید.

معماری اطلاعات و پیوند داخلی

معماری اطلاعات به نحوه سازماندهی صفحات در وب سایت شما اشاره دارد. نحوه سازماندهی وب سایت و پیوند بین صفحات ، می تواند بر نحوه مرتب سازی محتوای متن در سایت شما در پاسخ به جستجوها تأثیر بگذارد.

دلیل این امر این است که موتورهای جستجو پیوندها را به عنوان "رأی اعتماد" و وسیله ای برای درک هر دو صفحه در مورد و چقدر مهم بودن آن درک می کنند.

موتورهای جستجو همچنین به متن لینک برای پیوند به صفحات ، به نام متن انکر تکست ، نگاه می کنند.

استفاده از متن توصیفی برای پیوند در سایت ، به Google کمک می کند تا درباره آن صفحه درک بیشتری برساند.

سرعت صفحه

موتورهای جستجو تأکید زیادی در داشتن سایتهای سریع می کنند - خبر خوب این است که این نه تنها برای موتورهای جستجو مفید است بلکه برای کاربران و نرخ تبدیل سایت شما مفید است.

سایت مناسب موبایل

ترافیک قابل توجهی از موتورهای جستجو متعلق به تلفن همراه است ، گوگل یک الگوریتم را که به طور خاص روی این موضوع متمرکز دارد را همواره بروز می کند.

نقشه سایت XML

نقشه های XML می توانند به Google و Bing در درک سایت شما کمک کنند و تمام محتوای آن را بیابند.